I LOVE THE DIFFERENCE !

Pares i Mares de l’Escola:

Us informem que aquest curs sota el lema “I LOVE THE DIFFERENCE”(M’AGRADA LA DIFERÈNCIA) treballarem l’Any Internacional d’Apropament de les Cultures. Aquesta celebració està dins del deceni que  l’Assemblea de les Nacions Unides va decidir designar com el Deceni Internacional d’una Cultura de Pau, pels nens i nenes i joves del mon.
Amb les activitats que farem al llarg del curs, pretenem que els  nostres alumnes siguin conscients de la importància del diàleg, de la comprensió i la cooperació entre les diferents cultures en pro de la pau i que valorin la diferència entre les persones com una font d’enriquiment mutu.

La tardor ja ha arribat i a l’escola ens preparem per celebrar aquesta festa:

I LOVE THE DIFFERENCE: Decorarem el vestíbul amb figures humanes diferents i úniques agafades de la mà, perquè ens agrada la diferència.

Si voleu fer la vostra figura podeu venir el dijous 20 d’octubre a les 8’30 i a les 9’30h.

Expocastanya: Els nostres nens i nenes estan preparant una exposició amb castanyes on podreu comprovar la seva creativitat.

Ens apropem a d’altres cultures: Estem treballant cóm es celebra la festa de Halloween, hem après cançons en anglès i estem preparant un “ball de por”, que ballarem tots junts el dia de la castanyada.

També estem preparant, amb ajuda dels nens i nenes de l’aula d’acollida, una taula amb fruits de tardor tradicionals del nostre pais i fruits tradicionals d’altres països-

Esteu convidats a visitar les nostres exposicions, el divendres 30 d’octubre a les 16’35h.

Visita de la castanyera: El divendres 30 d’octubre, a la tarda, ens visitarà la castanyera. Hem preparat un poema que parla de la humanitat i hem après danses i cançons de tardor per a la festa.

Desprès de la festa menjarem castanyes torrades que l’AMPA de l’escola ens repartirà per agafar forces desprès de tot l’esforç fet pels nostres nens i nenes.

Us agraïm la vostra col.laboració

¡¡¡ BONA CASTANYADA A TOTHOM !!!

…………………………………………………………………………………………………….

Padres y Madres de la Escuela:

Os informamos que este curso bajo el lema “I LOVE THE DIFFERENCE” (ME GUSTA LA DIFERENCIA) trabajaremos el Año Internacional del Acercamiento de las Culturas. Esta celebración está dentro del decenio que l’Asamblea de las Naciones Unidas decidió designar como el Decenio Internacional de una Cultura de Paz, por los niños y niñas y jóvenes del mundo.
Con las actividades que haremos a lo largo del curso, pretendemos que nuestros alumnos sean conscientes de la importancia del diálogo, de la comprensión y la cooperación entre las diferentes culturas en pro de la paz y que valoren la diferencia entre las personas como una fuente de enriquecimiento mutuo.

El otoño ya ha llegado y en la escuela nos preparamos por celebrar esta fiesta:

I LOVE THE DIFFERENCE: Decoraremos el vestíbulo con figuras humanas
diferentes y únicas cogidas de la mano, porque nos gusta la diferencia
Si quereis hacer vuestra figura podeis venir el jueves 20 de octubre a las 8?30 y a las 9?30h.

Expocastanya: Nuestros niños y niñas están preparando una exposición con castañas dónde podréis comprobar su creatividad.

Nos acercamos a d’otras culturas: Estamos trabajando como se celebra la fiesta de Halloween, hemos aprendido canciones en inglés y estamos preparando un “ball de por”, que bailaremos todos juntos el día de la castanyada.

También estamos preparando, con ayuda de los niños y niñas del aula de acogida, una mesa con frutos de otoño tradicionales de nuestro pais y frutos tradicionales de otros países

Estáis invitados a visitar nuestras exposiciones el viernes 30 de octubre a las 16’35h.

Visita de la castanyera: El viernes 30 d’octubre, por la tarde, nos visitará la castanyera. Hemos preparado un poema que habla de la humanidad y hemos aprendido danzas y canciones de otoño para la fiesta.

Despues de la fiesta comeremos castañas tostadas que el AMPA de la escuela nos repartirá para coger fuerzas despues de todo el esfuerzo hecho por nuestros niños y niñas.

Os agradecemos vuestra colaboración

¡¡¡ BUENA CASTANYADA A TODO EL MUNDO !!!

Share